Julen!!

Jag känner mig som ett litet barn just nu! 

Alla julklappar kommer vara färdiga imorgon och vi har redan julstämning här hemma ^^

Denna veckan har jag haft fullt upp. Vi kom hem från Sverige på söndagkväll och sedan dess har jag haft fullt upp på jobbet. 

Mamma, pappa och Adam kommer imorgon eller på söndag! Jag ser gram emot att träffa dem igen, även om jag såg alla för mindre än en vecka sedan :p 

Jag har även fastnat i min bok (fifthy shades of gray). Jag har riktigt svårt att slita mig från den. Så nu ska jag fortsätta att läsa. Har bara några 100 sidor kvar innan jag kan börja på fifthy shades darker! 
Är dock lite ledsen över att de valt att Dakota Johnson ska spela Anastasia :( men men vi får se hur det blir 2015 ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback