Sverige bokat!

(Ursækta mig nu, sitter inte vid min dator och har dærfør ett norskt tangentbord :P)
 
Jag har precis bokat flygbiljetter till Stockhom, 13-15 december :) Jag ser verkligen fram emot att træffa min familj igen och fira min lillebrors 18-årsdag! 
 
Utøver att boka flygbiljetter har jag køpt Adams present idag ^^. Jag tror verkligen på den :D 
Sedan har jag æven bokat in en intervju på torsdag. Jag håller tummarna før mig sjælv! :D
 
Jag har fått min bestællning från Blogilates, det kændes ungefær som julafton xD Mamma och pappa har dessutom skickat två st ljusstakar som jag ska ha under julen. 
Jag kommer lægga upp bilder på allt jag har fått senare :) 
 
I måndags så var jag i Strømstad med Tim och Kjell. Det var en mysig liten stad. Men satan vad kallt det var >.< Jag køpte mig sjælv en stor julstjærna! Jag har ænnu inte fått sætta upp den :/ Men jag lægger upp en bild på den så fort den kommer upp!
 
Nu ær det bara 8 dagar kvar tills jag får træffa alla igen, åh vad jag længtar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback