19 November

Igår var jag på intervju och det gick väldigt bra faktiskt! Jag gick vidare och de ska återkomma med besked :)
Efter intervjuen så åkte jaga hem och städade undan efter söndagen och somande sedan på soffan :P Då jag somnade så blev det ingen träning för mig :(
 
I och med att det inte vart någon träning igår så tänkte jag köra ett dubbelpass idag. Jag är väldigt exalterad faktiskt! Jag har aldrigt hittat en sådan här träningsform som är så kul :D Jag tänkte faktiskt dra igång på en gång och efter det se på A Shot At Love with Tila Tequila. Det var länge sedan jag såg på det och fick lust att se det igen efter att Tila var med på $#*! My Dad Says :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback