20 November

Mina planer igår (bara ta det lugnt hemma) blev inte av. Istället åkte jag in till byn och mötte upp Tim. Vi hämtade mitt halsband :D                                     ↓↓↓↓↓
 
 
Idag fyller Elin år, så vi ska hem till dem och äta middag :) Det ska bli kul att träffa dem igen (var ett tag sedan). Så jag ska träffa Tim efter jobbet och försöka hitta en gåva.
 
Nu ska jag äta lunch och sedan göra mig iordning! Ha de :)
 
 
Btw, jag är ikapp med min träning igen ;)       →
                                                                
                                                                
                                                           
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback