Summering!

Ser att jag inte skrivit något på en månad! Jag trodde faktiskt att jag skrivit om besöket i Stockholm och kryssningen >.<! Men lite snabbt,

Stockholm: planer var sent pga vädret i Stockholm >.< 
Träffade Victoria på lördagen. Hon kom hem till min mor och far och åt brunch. Sedan åkte hon, jag och mamma väg och shoppade :D fick massa nya fina kläder :) 
På kvällen var det flashdance på china teatern, den var väldigt bra! Vi satt på första raden och räknade blåmärken :D

På söndagen bjöd vi in oss till Jeanette och Stefan. De bjöd på lunch och fika. Efter det bar det av hem :)


Kryssning: Började med seminarie kl 15 och bar därefter iväg till stena line där vi fick en konkurranse. Vi vart uppdelade i 10 lag och skulle framhäva vad vi var bra på. Detta skulle sedan presenteras dagen efter xD väldigt kul, trots scenskräcken! 
Inte så mycket mer att säga om kryssningen faktiskt, fest på kvällen, presentation dagen efter och så klart OS (eller OL som det heter i Norge) på vägen hem :) 


Denna veckan som vart så har vi haft besök. Tims mamma och syskon har vart här :D (de bor i Spanien) har vart riktigt trevligt att umgås med dem. Och träffat tvillingarna för första gången! Så söta :) 
Tims moster har även vart här (hon bor i England) med sina barn. Så det har vart en salig blandning av språk! Speciellt på middagarna (norska, svenska, spanska och engelska). 




Kan berätta mer om vad vi gjort imorgon :) Nu ska jag lägga mig i sängen med Tim, natta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback