12 Januari

Idag är det min pappas födelsedag! :D Han blir hela 48 år gammal!
 
Med det sagt, vi har precis kommit hem ifrån Elin och Stian. Vi vart bjuda på middag och film kväll. Det var riktigt mysigt faktiskt. Vi åt indisk mat och kollade på Carrie. Inte en så bra film om jag får säga det själv. Jag håller med Elin om att trailern var bättre än själva filmen!
 
Eftersom att vi båda har jobbat non-stop denna veckan hade vi bestämt oss för att bara ta det lungt och kanske städa bort julen. (Vi har fortfarande julen här hemma...) Och att sedan dra igång med allt nästa vecka.

Så från och med imorgon (måndag) så kommer både jag och Tim att starta med vår träning på riktigt. Woohoo!! Jag är faktiskt taggad inför detta :D
Tim kommer att köra sitt eget race med vem-vet-vad och jag kommer att fortsätta köra på Blogilates då jag kände att det verkligen hjälpte!
Jag har upptäckt att denna månadens schema faktiskt inte har något lösenord. Så om ni vill kolla på den så har ni den → här
Känner att det är tur att man har en "mjukstart" med endast två videor imorgon ^^
 
Nej, nu ska jag umgås lite med Tim innan det är dags att sova! Natta natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback