Mycket har hänt

Som sagt, mycket har hänt på snart ett år! Jag tänker inte gå igenom allt för då blir inlägget aaaaallt för långt plus att jag minns inte allt :)

Mitt senaste projekt är i vart fall mitt hår xD 
Jag har funderat på att sätta in löshår igen men har kommit fram till att jag inte vill förstöra mitt hår igen efter två år utan :) Så istället har jag bestämt mig för att försöka få ordning på det. Ordentligt! 

Jag har idag vart hos frisören och klippt mig. Igår försökte jag göra det ljusare, det resulterade till ett nytt besök hos frisören på lördag :p 
Jag har dessvärre ingen före och efterbild :( Inte ens en bild på hur jag såg ut efter jag vart hos frisören. Ska se om jag kan ta en imorgon då jag precis duschat!

Jag har i vart fall köpt på mig massa saker för håret. Jaja, jag vet att det bara ska vila! Men jag vill ändå :p


Nu ska jag smörja in mig och sedan hoppa ned i sängen!


Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback